İş Reklamcılığının Farklı Türleri Nelerdir?
Her tür ve
şirket boyutuna uygun iş reklamları mevcuttur. Bir işletme için reklam parçası,
herhangi bir bilgisayarda veya bir kitapçıkta yayınlanan 35 sayfalık bir örnek
çalışma olarak karmaşık bir tek sayfalık broşür kadar basit olabilir. Birçok
farklı türden reklamcılık,faizsiz KOSGEB kredisi televizyon, radyo, basılı ve internetten
oluşmaktadır.
Çevrimiçi reklamcılık günümüzde popülerdir çünkü küçük ve
büyük işletmeler tarafından kullanılabilir. Birçok farklı online işletme
reklamı da vardır. Sanal mağaza veya e-ticaret, şirketler genellikle web
sitelerinde banner ve pop-up reklamlar kullanırlar. Pop up ve banner reklamlar,
okurların dikkatini çekmek ve bunları özel tekliflere ve ürünlere tanıtmak için
web sayfalarında görünen renkli grafiklerdir. Pop-up ve banner reklamlar birçok
farklı stilleri, şekilleri ve boyutları vardır; Tasarımları görünürlüklerini
ortadan kaldıran yazılımlardan kaçınmak için gelişmeye devam ediyor.
Tıklama başına ödeme (PPC) işletme reklamcılığı, küçük ve
orta ölçekli işletmelerde popülerdir. PPC'nin maliyeti, harcanan her çevrimiçi
reklamcılıktan en iyi şekilde yararlanmak için kolayca kontrol edilebilir ve
hedeflenebilir. TBM reklamverenleri yalnızca bir kullanıcı reklamlarını
tıkladığında ödeme yapar. Reklamlar, anahtar kelimeler etrafında oluşturulmuş
web sitelerinde veya sayfalarda görünür; Belirli ürünlerle ilgilenen kişiler
İnternet'teki öğeleri aramak için anahtar kelimeleri veya kelime öbeklerini
kullanır. Bu nedenle, tıklama başına ödeme yöntemi yöntemi de arama ağı
reklamcılığı olarak bilinir.
PPC reklamlarını tıklayan potansiyel müşteriler, nitelikli
trafik olarak kabul edilir. Nitelikli trafik, kullanıcıların yalnızca
İnternet'e göz atmadıkları, belirli öğeleri aradıkları anlamına gelir. Örneğin,
bir PPC reklamının "Şimdi bir Hawaii tatil paketinde% 25 tasarruf
edin" başlığı varsa, bu kişi üzerinde tıklamak, özellikle seyahat
pazarlıklarını satın almakla ilgilenir.
Basılı iş
reklam materyalleri bilgilendirme broşürlerinden gazete ve dergi reklamlarına
kadar her şeyi içerir. Şirketler genellikle ticari fuarlarda veya diğer ticari
etkinliklerde broşürler dağıtırlar. Gazete reklamları genellikle yerel veya
bölgesel bir kitleye ulaşırken, dergi reklamları genellikle ulusal bir erişime
sahiptir. Büyük işletmeler genellikle, kadınlara KOSGEB desteğiküçük işletmelere göre daha büyük reklamlar basarlar çünkü
baskı reklamları, reklamın yayına girdiği alan miktarına göre fiyatlandırılır.
Radyo ve televizyon reklamcılığı ağırlıklı olarak daha büyük
işletmeler tarafından yapılır, çünkü yayın süresinin maliyeti genellikle
oldukça yüksektir. Radyo ve televizyon reklamları için ortak bir süre 30
saniyedir; Bu reklamlara 30 saniyelik noktalar denir. Yayın iş reklamcılığı
geniş bir kitleye ulaşır ve genellikle ülke çapında veya hatta dünya çapında
satılan mallar için çok başarılıdır.
Yorumlar
Yorum Gönder