İş Reklamcılığının Farklı Türleri Nelerdir?



Her tür ve şirket boyutuna uygun iş reklamları mevcuttur. Bir işletme için reklam parçası, herhangi bir bilgisayarda veya bir kitapçıkta yayınlanan 35 sayfalık bir örnek çalışma olarak karmaşık bir tek sayfalık broşür kadar basit olabilir. Birçok farklı türden reklamcılık,faizsiz KOSGEB kredisi  televizyon, radyo, basılı ve internetten oluşmaktadır.

Çevrimiçi reklamcılık günümüzde popülerdir çünkü küçük ve büyük işletmeler tarafından kullanılabilir. Birçok farklı online işletme reklamı da vardır. Sanal mağaza veya e-ticaret, şirketler genellikle web sitelerinde banner ve pop-up reklamlar kullanırlar. Pop up ve banner reklamlar, okurların dikkatini çekmek ve bunları özel tekliflere ve ürünlere tanıtmak için web sayfalarında görünen renkli grafiklerdir. Pop-up ve banner reklamlar birçok farklı stilleri, şekilleri ve boyutları vardır; Tasarımları görünürlüklerini ortadan kaldıran yazılımlardan kaçınmak için gelişmeye devam ediyor.

Tıklama başına ödeme (PPC) işletme reklamcılığı, küçük ve orta ölçekli işletmelerde popülerdir. PPC'nin maliyeti, harcanan her çevrimiçi reklamcılıktan en iyi şekilde yararlanmak için kolayca kontrol edilebilir ve hedeflenebilir. TBM reklamverenleri yalnızca bir kullanıcı reklamlarını tıkladığında ödeme yapar. Reklamlar, anahtar kelimeler etrafında oluşturulmuş web sitelerinde veya sayfalarda görünür; Belirli ürünlerle ilgilenen kişiler İnternet'teki öğeleri aramak için anahtar kelimeleri veya kelime öbeklerini kullanır. Bu nedenle, tıklama başına ödeme yöntemi yöntemi de arama ağı reklamcılığı olarak bilinir.

PPC reklamlarını tıklayan potansiyel müşteriler, nitelikli trafik olarak kabul edilir. Nitelikli trafik, kullanıcıların yalnızca İnternet'e göz atmadıkları, belirli öğeleri aradıkları anlamına gelir. Örneğin, bir PPC reklamının "Şimdi bir Hawaii tatil paketinde% 25 tasarruf edin" başlığı varsa, bu kişi üzerinde tıklamak, özellikle seyahat pazarlıklarını satın almakla ilgilenir.

Basılı iş reklam materyalleri bilgilendirme broşürlerinden gazete ve dergi reklamlarına kadar her şeyi içerir. Şirketler genellikle ticari fuarlarda veya diğer ticari etkinliklerde broşürler dağıtırlar. Gazete reklamları genellikle yerel veya bölgesel bir kitleye ulaşırken, dergi reklamları genellikle ulusal bir erişime sahiptir. Büyük işletmeler genellikle, kadınlara KOSGEB desteğiküçük işletmelere göre daha büyük reklamlar basarlar çünkü baskı reklamları, reklamın yayına girdiği alan miktarına göre fiyatlandırılır.

Radyo ve televizyon reklamcılığı ağırlıklı olarak daha büyük işletmeler tarafından yapılır, çünkü yayın süresinin maliyeti genellikle oldukça yüksektir. Radyo ve televizyon reklamları için ortak bir süre 30 saniyedir; Bu reklamlara 30 saniyelik noktalar denir. Yayın iş reklamcılığı geniş bir kitleye ulaşır ve genellikle ülke çapında veya hatta dünya çapında satılan mallar için çok başarılıdır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşçi göçü nedir?

İş Fizyolojisi Nedir?

İşletme Lisansı nedir?