İş Reklamcılığı Nedir?



İş reklamları, satış geliri elde etmek amacıyla hazırlanan ve yerleştirilen tanıtım malzemesidir. Bu tür reklamların temel amacı, potansiyel tüketicileri ürün veya hizmet satın alma konusunda bilgilendirmek ve teşvik etmektir. İş reklamcılığının başlıca biçimleri arasında televizyon ve radyo reklamcılığı, faizsiz KOSGEB kredisigazete ve dergi reklamcılığı ve şimdi de çevrimiçi reklamcılık bulunmaktadır. Tamamen pazarlanabilir bir markayı bir araya getirebilmek için, entegre bir reklamcılık stratejisi oluşturmak sıklıkla teşvik edilmektedir.

Birçoğu iş reklamcılığını göz ardı etse de, ya da aşırı zorlayıcı ve çok müdahaleci olarak düşünebilirse de, gerçek şu ki - işe yarıyor. Eğer reklam çalışmadıysa, reklamcılık işi milyarlarca dolar değerinde bir endüstri olmazdı. Birçok ülkede, bu reklam sadece gazete ve dergileri değil, aynı zamanda televizyonun insanların eğlence için güvendiğini gösteriyor.

Entegre bir reklamcılık stratejisi geliştirenler, iş reklamlarını daha üst bir seviyeye taşıyacaklar. Örneğin, radyoda veya televizyonda popüler hale gelen bir jingle yakında basılı reklamlara dahiledilecektir. Ürün ambalajına da yerleştirilebilir. Fastfood şirketleri genellikle reklam kampanyasının sloganlarını çantalarına ve yiyecek paketlerine koymaktadır. Tüm bunlar reklâmın ele almak istediği fikrini pekiştiriyor - ürünü satın almak iyi bir seçim. Ayrıca markanın müşterinin zihninde daha da güçlendirir.

İş reklam ajansları, belirli kitleleri hedefleyen birden fazla reklam noktası içeren kapsamlı bir strateji geliştirmek için farklı medya kuruluşlarıyla çalışacak. Bu, bir günden fazla bir gazetede bir görüntülü reklam veya ay boyunca birçok kez çalışan bir televizyon reklamı olsun, bu işten çıkarmalar bir dizi avantaj sağlar. Birincisi, bir önceki çalışma sırasında onu gözden kaçırmış olabilecekleri kişilere bunu görme şansı verir. İkincisi, aynı reklam kullanılıyorsa,kadınlara KOSGEB desteği  tamamen yeni bir reklam oluşturmanın üretim maliyetlerinden tasarruf eder. Üçüncüsü, hem reklam veren hem de medya kuruluşuna, üretilen harcama ve gelir için uygun şekilde bütçe yapma şansı verir.

Basılı reklamcılıkta kullanılabilecek çeşitli farklı stratejiler vardır. Özellikle moda reklamcılığında, genellikle makyaj için ücretsiz numune kitleri sunmak ya da bir parfüm veya kolonya kokusunu bir reklama koymak yaygın bir uygulamadır. Bu, potansiyel alıcı ürünün ilk elden bilgi verir. Kuponlar başka bir ortak stratejidir. Çok faydalı olabilirler çünkü bir kuponun nereden geldiğini takip etmek çok kolaydır ve bu nedenle hangi yayınların farklı coğrafi bölgelerde en çok sonuç ürettiğine dair fikir edinir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşçi göçü nedir?

İş Fizyolojisi Nedir?

İşletme Lisansı nedir?